onsdag den 31. oktober 2012

Fejl man aldrig må begå - men som nogen alligevel gjorde

I går skete det.
Nogen begik virkelig klassiske fejl. Som man aldrig må begå. Aldrig. Men som alligevel skete. Øv.
Nogen aede mig på maven og sagde tillykke. Og spurgte om hvornår det skulle være. Og jeg kiggede virkelig forvirret tilbage og hævede højre øjnbryn.
Jeg ved godt, at vores koncertkjoler er i det frygtede empire-snit. Og at alle ser mere eller mindre gravide ud. Til gengæld er de virkelig pæne og fantastisk gode at trække vejret i. Vigtige faktorer. Men derfor var det også ualmindeligt svært helt roligt svare at 'han er 4 måneder' og pege hen på baby med tykke kinder og neongrønne hørebøffer.

Og helt ærligt. Jeg mangler faktisk kun 6 kg til min præ-gravid kropsvægt. Og det betyder at jeg har smidt over 20 kg i skrivende stund. Derfor er krop nok stadig utrænet i en grad jeg aldrig troede mulig og mave har bestemt også være mere flad og stram og med muskler. Og pæn. Og det hele er nok også sådan all-over noget mere mor-blød og rund i det.
Men gravid? Av. Det gjorde faktisk ondt.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar