mandag den 1. oktober 2012

Lige en lille lur

Jeg tror Prins Arthur har fundet en soverytme. Ikke at jeg tør sig det højt, hviske det eller lave hentydninger til det. Men han har nu i 1½ uge forlangt middagslur kl 10 (og sovet til kl 13-14!). Og hvis jeg ikke har nået at servere lun flaske inden, så er jeg i kæmpe problemer. Skulle lige nå at opdage, at vi havde at gøre med en flere-gangs forestilling, så har været i problemer i et par dage, indtil jeg fangede konceptet. Men nu kører det! Selvfølgelig med alle forbehold, bank under bordet, 7-9-13 remser og 'man må ALDRIG tro at babyer finder rytme SÅ hurtigt'-sætning fra Sundhedsplejerske. Men altså. Han sover. Nu. Og har gjort det siden kl 10. Igen.
Er nok bare tilfældigt...

Jeg ved ikke hvordan vi skal sidde, når mine lange tynde ben bliver for korte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar