fredag den 26. juli 2013

Ad. Og hvordan jeg ikke bryder mig om natur i bilen

Jeg hentede Prinsen tidligt i Dagplejen. Ikke fordi jeg ville være overskudsmor med masser af tid og 'vi skal nyde de sidste dage af barslen'-intentioner, men fordi han havde skreget siden jeg afleverede ham. Næsten i hvert fald.
Og da det er fredag skal barnevogn und Alles pakkes i lillebitte Alto. Hvilket betyder tæt og meget nær kontakt mellem chauffør og barnevognskasse.
Og om dette ikke er en ret ligegyldig detalje i et - indtil nu - ret neutralt indlæg?
Nej. For i dag var barnevogn på underlig vis blevet hjemsted for virkelig mange af de der helt tynde - men store og langbenede - edderkopper. Under nettet.

Ad...ad.....addddddddd altså.

Og så er det muligt at jeg fik verfet og prikket og klasket alle væk inden entring i bil. Jeg kløede med fantom-edderkop-kravl hele vejen hjem. 20 minutter i bil.

Ad.

Nåede at høste dagens hindbær inden der var force majeure til dagplejen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar