torsdag den 13. december 2012

13. December - Baby godkendt

5 måneders tjek på baby er overstået og overlevet. Og jeg var tjekket mor uden gentagelse af sidste gangs kæmpe brøler, og havde husket lun flaske og bestilt tjek på tidspunkt, der ikke kolliderede med meget fast formiddagslur. På mange måder succesfuldt.

Men når lægetjek ender med ordene 'I får virkelig travlt, når han kan komme rundt!' og de er udtalt af virkelig dejlig læge og mor til 3 store knægte og med al den erfaring jeg selv higer efter, er det vel ok at investere i gå-sele? For jeg ved at hun har ret. Og i går rejehoppede Prinsen sig halvvejs igennem stuen, på ryggen og med hovedet først. Kamikazestyle og uden ide om eventuelle forhindringer. Og i dag glemte han næsten vaccinationsstik og smerte, da han fik øje på PC skærm og læges guldringe. Og skulle også lige huske at charme hele venteværelset. Hvorefter han selvfølgelig huskede, at han var såret og plasteret på de tykke lår. Og skulle huske at skrige - med tårer.

Og nu skal Ulla og jeg nyde kaffe fra Tassimo'en og glæde os over at babyer - her i huset- kommer enkeltvis og engang begynder at sove igennem.
Eller er det sidste bare et ondt rygte?


Jeg tog månedsbilleder den 4.12.12.
Men han syntes at det var sjovere at lege med kameraet end at være nuttet foran det.

 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar