mandag den 5. august 2013

Lego - og hvordan det åbenbart vinder territorium hver gang jeg blinker

I morges trådte jeg i en legomand.
Jeg blev stirret på af legomand imens jeg både tissede og børstede tænder.
Der var en legomand i min taske. Sammen med hjemmeristet müslie, græsk yoghurt og en avokado.
Da jeg kom hjem med Prinsen hængende på højre arm, sparkede jeg til en legomand.
Senere satte jeg mig i legomand. 2 gange. Og Prinsen kastede 3 efter mig.
Lige før ville jeg stille PC på sofabord. Og blev blokeret af legomand med arme i vejret.
De lurer på mig i skjul fra sofapuderne, og tripper lydløst bag mig ud i køkkenet.

De er overalt.

Og hvis det er morgenalterego'et Ulla der står op i morgen kl 5:45, så bliver den første legomand der peger, skyllet ud. Eller tvunget til at fremstille hammerstærk kaffe...

1 kommentar: