fredag den 23. november 2012

SBBrætspil - hvor svært kan det lige være..?

Jeg gider ikke al det påtvungne 'nu-skal-vi-være-sjove-underholdning', der florerer rundt omkring. Og jeg er gang på gang udvandret når festens 'sjove-og-kreative-dame' starter sætning 'nu deler vi os i grupper...'. Og finder på noget sjovt og underholdne på 30 minutter. At sætte i gang. Christ!

Men i aften er det Bandets julefrokost-aften. Efter urimeligt koldt julemandsvækningsspil.
Og jeg har fremprodceret et Brætspil home-made-style. Og det holder altså. 1000%. At det var noget mere krævende end jeg lige havde forstilt mig. Og kom til at koste indkøb at laminerings maskine (hurra for internet og dag til dag levering), betyder ikke det store. For jeg ved, at de vil sætte pris på det. Med stavefejl og det hele. Med Prinsen som tæt samarbejdspartner, kan selv office-stavekontrol nemlig kæmpe forgæves.

Vi medbringer Prinsen i aften. Og krydser fingre for at han er i humør til selskabeligt samvær og hyggelig pludren. Mens vi sipper iskold asti og roser opfindsomme spørgsmål til Brætspillet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar