mandag den 27. maj 2013

Haveidyl

Min baby er ret træt i dag. Har derfor haft alt for meget tid til at net-shoppe. Både hos zalando (meget uf) Lirum Larum Lej (ultimativt mest uf). Ungen starter i dagpleje på mandag. Lige om lidt. Og mangler selvfølgelig ret meget. Regntøj f.eks. Derudover har jeg (og min lillebitte alto) forelsket os i sådan en smart klapvogn fra Maclaren. Og det er faktisk dyrere end det lyder. Undskyld bank. Men den kan slås sammen til ingenting og vejer ingenting og kan tages med i flykabine for ingenting og fylder ingenting på gaden og koster virkelig mange penge næsten ingenting. Og kommer med posten i morgen.
Og muligvis er jeg slet ikke klar til at slippe min snart 11 måneders baby. Med glimt i øjet og høje hvin mens han rumper sig tværs gennem stuen, når han ser mig. Og lige om lidt skal andre opleve det - uden mig. UDEN MIG. Og jeg ved jo godt, at han får en fest sammen med andre der spiser jord uden at blinke. Og river blade af tulipaner. Men. Alligevel...

I weekenden brugte jeg tilgengæld ingen penge. Nød derimod sommer og sol i Min Mutti og Papas helt vidunderlige have. Som Nordjyden og jeg også blev gift i. Og Prinsen vimsede rundt med bar røv og fri diller. Og jublede.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar