torsdag den 9. maj 2013

Og da babyen endelig sov, var jeg træt

Efter en aften hvor Prins Arthur ikke hoppede på ae-ned-over-næsen-og-sove-tricket, opgiver jeg oprindelige indlæg under tema 'Ja, jeg kommer muligvis meget ud, men det er i selskab med en baby. Altid'. Hvor jeg helt neutralt ville omkring spørgsmål som
  • er café tur den sammen med/uden baby?
  • kan man føre samtale om dybere emner, når der konstant afbrydes med skrig/lorteble/sult/søvn/hysteri/underhold-mig?
  • Slapper man af med en alarm ved siden af kaffen?
Men nu har aftenen været fuld af 10 kg træt dreng, så jeg billedespammer i stedet bloggen fra dagens 'vi kigger på far der golfer'-tur.

Og om Prinsen bliver slagtøjsspiller eller mere er til golfkøller, finder vi ud af. Og hvis nogen  gennemfører det der heldagsskole, er jeg glad for at vi har råd til at købe undervisning andetsteds. For i vores familie skal der også være tid til at være spejder/musiker/fodboldspiller/golfer/svømmer /rytter og hvad man ellers vil bruge sin tid til.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar