fredag den 24. maj 2013

Kan vipper blive for lange?

Var til make-up aften med band-pigerne. Hos The Body Shop. Kan anbefales. Var virkelig hyggeligt (og dyrt), og så serverede de både chips og asti. Jamen kan man forlange mere sådan en torsdag aften?
Fik luret alle de gode fif af, så jeg er knivskarp til at gøre Vores Amalié hot til bryllup. Den tjans har jeg nemlig fået betroet. Ret stort ansvar. Bliver jo taget virkelig mange billeder af bruden sådan en dag...
Til gengæld er jeg virkelig klar. Burde været Drag Queen. Og i mit næste liv VIL jeg trække det lod. Ignorere fuldstændig at jeg vil blive ham den lille tykke. Med korte ben i meget stramme netstrømper, skruet ned i meget lille corsage og med smøg i mundvig, mens 3 andre kæmper med at få corsage lukket. Traskende af sted med hjulben i stilletter, mens der mimes til Cher.

Men. Nå. I hvert fald lover jeg at Vores Amalié bliver både smuk og yndig og lige til at nippe til, når 'Ruby tuesday' starter for fuld hammer og hun valser ned at havegangen til Hendes Simon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar