torsdag den 4. april 2013

Hvordan jeg er vendt stærkt tilbage udi at bruge penge

Kan godt være at jeg i lørdags havde problemer med at bruge penge. Det er midlertidig gået over. Har således brugt 4600 dejlige moneter til ny og lækker kærlighed, denne gang i form af über-længe-ønsket spejlrefleks kamera. Og jeg kan mærke, at den er helt klar på tæt symbiosetilværelse. Og da Prinsen og jeg har 9 måneders dag i dag, så tænker jeg, at han må være første motiv-offer. Når han vågner. Var ret hårdt at starte dagen med manisk mor, der havde opsporet '20 % på hele yndlingsbutikken-tilbud'. Stod der sharp kl 10. Som den eneste. Havde muligvis tænkt det større end det var. Til gengæld fik jeg uden problemer både hay og boye med hjem.




2 kommentarer:

  1. Godt vi har lavet en overdragelsesaftale, skulle du blive træt af det tekniske vidunder :) Kan godt mærke, at det hiver lidt i mig efter at få sådan en ordentlig kamerabasse, nu bloggeriet har varet lidt mere end bare et par måneder.

    SvarSlet
  2. Jamen det er bare så lækkert! Dog burde jeg overveje et objektiv der kan fange hurtigt bevægelser. Der dælme svært at fange Arthur når han kommer rumpende tværs igennem stuen.
    Ja jeg lover at huske dig :)

    SvarSlet