søndag den 28. april 2013

Hvordan jeg har brugt min tid de sidste par dage.

Hvad jeg har lavet? Sådan her den sidste uge, har jeg vist lavet virkelig meget. Faktisk så meget at Prinsen har været så udkørt, at han 2 nætter i træk har snorket igennem fra 21 - 7. I aftes blev idyllen dog kortvarigt afbrudt af gigantisk lorteble. Og kunne kun bearbejdes med lun flaske. Men hey! Jeg aner lys forenden af 'tunnellen af lange skrigende mørke nætter'...

Således har jeg sippet kaffe med Kusine Pia. Iført kæmpe gravid mave (hende) og uendeligt meget utålmodighed (os begge). Er sikker på at min salgstale-for-verden-udenfor-maveskindet til maven havde effekt, for 2 dage senere kom Laurits til verden. Hurtigt og effektivt.
Efter at have prikket til mave, besøgte Prinsen og jeg Michal og Runes lille bitte nye babypige. Og hun var så lille og fin, at jeg nu er akut skruk. Lange nætter eller ej.
Derefter havde Nordjyden og jeg kæresteaften - uden Prins - hvor vi virkelig fik drukket vin holdt i hånd snakket nusset sovet igennem...
Jeg har fundet gård til rimelig pris, tættere på mit liv i Aarhus, med masser af frisk luft - og Nordjyden, der desværre altid har ret i forhold til huskøb, har sagt nej. Nej. NEJ. Og nævnt at jeg skal finde job på fuldtid og mere i løn først. Faktisk svært når hele landet er i krise. Har jeg fundet ud af. Pis også.

Og når jeg om lidt har aet og kysset på Laurits - nu på ydersiden af maven - bygger jeg en rede i stuen og lægger et æg. Gok.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar