tirsdag den 26. februar 2013

Forår

Ahh det dufter af forår. Har gået lang overskudstur med Prinsen, der dog gav op på halvvejen - og har snorket lige siden. Og der i morgendisen langs Langsøen, hvor alt kun eksisterer i grå og grønne nuancer, syntes jeg igen at det her barsel er ok. Og dejligt. Og jeg fik en fornemmelse af, at alt nok skal kunne lade sig gøre. Både de helt vilde drømme, der stadig ledes efter løsning på, og de mere jordnære, hvor løsning er lige til og ligger klar til brug. Faktisk sprudlede jeg af så meget forårsstemning, at jeg undres over hvorfor Baresso ikke havde fundet cafésæt frem til lækrog med solskin. Barista bag disken var dog ikke i helt samme friske stemning, og manglede muligvis også både humor og god hårdag. Men min ice blend var stadig god. Og kold. Men nu er det forår. Punktum.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar