onsdag den 13. februar 2013

Hvordan natten kan være både easy peasy og et sandt helvede

- afhængig af graden af overskud på søvn- og tolerance kontoen.

Den-snupper-jeg-lige-i-et-snuptag-natten:
Prins Arthur: SKIRGGGGGGGGGGGnægtesamarbejde ARGGGGGHMMMUFF ikkeflaske SKRIGG
Mig: vugge vugge hoppe hoppe nynnesang bevare ro vuggevugge
Prins Arthur:SKriggg..zzzzzzzz

Inde i seng ved Nordjyden igen
Nordjyde: Krise..?
Mig: Ikke mere end at det kan klares.
Færdig - overskud - at sove videre.

Din-lille-uoverskuelige-satan-sov-så-natten:
Prins Arthur: SKIRGGGGGGGGGGG nægtesamarbejde ARGGGGGHMMMUFF ikkeflaske SKRIGG
Mig: anstrengtvuggehoppe hvæsesangfuck SOV NUnynnehoppe ingen bevarelse af ro DET ER NAT!
Prins Arthur: SKIRGGGGGGGGGGGnægtesamarbejde ARGGGGGHMMMUFF ikkeflaske SKRIGG riveihår SKriggg......zzzzzzz

Inde i seng ved Nordjyde igen:
Nordjyden...?....
Mig: Han er DIN næste gang
Rulle om på siden - træt - nyt liv - mere kaffe.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar