søndag den 17. februar 2013

Ahhh vinmenuen er genvalgt.

Min Stærke Nordjyde havde fødselsdag i går. Og jeg havde sikret pasning af Prins Arthur og inviteret på Gastronomisk Institut. Så imens Yndlings Marie øvede sig i kunsten at pacificere Træt Baby, fik vi præsenteret syndig lækker 3 retters med endnu mere syndig vinmenu. Halleluja. Var faktisk så godt, at jeg havde seriøse problemer undervejs med helt at administrere så meget vin. Har trods alt være både gravid, ammet og har omgangskreds der ikke bunder procenter så ofte længere. Altså var jeg hende der skulle koncentrere sig for at gå pænt - og lige - i stiletter til toilettet. Blære bliver nemlig hverken større eller mere tolerant af at føde. Desværre.
Men havde virkelig skøn aften. Bare os to. Uden at skulle samle ting op fra gulvet og uden at skulle mase egen mad til ukendelighed, så Baby Med Få Tænder kan smage.
Det skal vi igen. Snart. Håber jeg.


Og ingen af os har sovet ordentligt. Krop har fordøjet. Både foie gras og vin. Herligt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar