mandag den 11. marts 2013

I'm back eller hvordan man kan have dårlig samvittighed over for en blog

Hej Blog.

Undskyld at jeg har været så fraværende på det sidste. Nu skulle alt dog være tilbage til normal, og jeg har planer om både forspiring af blomster i vindueskarm (realistisk) og spritnyt strikkeprojekt (mindre realistisk). Muligvis bliver påbegyndt bog også læst færdig (dybt urealistisk). Har sågar lyst til at bryde ud i 'her har I mig tilbage..'sang, uden dog hverken at have været spærret inde eller have lavet andre mindre fine ting.
Og selvom vores fredag aften blev mere hektisk end jeg bryder mig om dagen fær konkurrence, så gik det godt. Ret godt faktisk. Og Prinsen holdt fest hos Julie, der modigt havde sagt ja til at have overnattende baby i huset. Så hans forældre kunne være kærester og drikke dus i kolde fadøl. Og jeg nød det så meget, at jeg helt glemte at savne min baby. Glemte til gengæld ikke at nyde indsmuglet asti med Min Lillesøs og Vores Amalié, mens nyt Bon Jovi inspireret hår blev rystet på plads.  Nyt hår er også skyld i, at Ulla nu ligner afdanket 80'er punkrock-stjerne. Og da jeg vågnede søndag, efter lang fest og minus i overskud til at fjerne makeup, var det ikke Ulla der stod op, men et medlem af Kiss, der stirrede tilbage inde i spejlet. Jesus altså.
Men ellers går det godt.


2 kommentarer:

  1. En nat uden børn men med øl, asti og kærestekys - gud, hvor jeg glæder mig, til D ikke længere bliver ammet!

    SvarSlet
  2. Ja man kan finde fordele og ulemper ved flaske/amning. Men jeg skal ikke være for fin til at nævne indtag af alkohol og han-er-DIN-i-nat-sætninger som store fordele ved flaske.

    SvarSlet