lørdag den 30. marts 2013

Kom nu. Shop.

Min svigermor har læsset mig af i kæmpe shoppecenter-himmel. Med besked på bare at ringe når jeg vil hjem igen. Dog uden lommepenge. Men det er da luksus. Faktisk så meget luksus at jeg har fået præstationsangst. Sker sjældent i shoppe situationer, men har efter 1 time kun fået købt manglende basis ting i h&m. Og det tæller altså ikke. Overhovedet.
Har derfor indkaldt mig selv til krisemøde på Baresso. Med kæmpe ice blend og de der små hårde kaffe-kager som min iPad ikke kan stave til. Og har nu besluttet at blive siddende og nyde eget selskab. Og glæde mig over at der er andre der underholder Prins Arthur.
Og nu sidder jeg på Baresso der ikke er fyldt til bristepunktet og med dejlig rolig nordjysk betjening. Så gør det vel ikke noget, at jeg ikke har kunnet koncentrerer mig om at spendere seriøst beløb på materielle ting. Selvom jeg er lidt bekymret. Er tydeligvis fuldstændig ude af træning. Overvejer kampråb og anskaffelse af butiksoversigt. Og små brikker der kan rykkes rundt og angive strategi og fremrykningsmetoder.

Måske liiiiige en kaffe til?
Det tror jeg faktisk vil hjælpe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar