torsdag den 20. juni 2013

Er det kun mig, der her sker for? Tit. Alt for tit.

Mig: Hej. Jeg ringede i går angående 7000kr der er sat forkert ind. De skal overføres til en anden konto end den jeg fik oplyst. Og de er ikke kommet tilbage. Hvad gør jeg nu?
I den anden ende: Altså du har overført 7000 kr til Ribhouse konto og skal have dem tilbage?
Mig: Nej, de er til dagplejen. Men er overført forkert.
I.d.a.e: Til Ribhouse?
Mig: Nej til en konto der åbenbart stadig eksistere. Og nu har de fået de penge dagplejen skulle have. Kan vi ikke få de tilbage igen?
.... Har jeg ikke ringet til Handelsbanken?
I.d.a.e: Det her er Ribhouse. I Silkeborg.
Mig: Fuck. Så forstår jeg godt at du ikke fatter noget som helst af det jeg lirer af. Undskyld.
Ribhouse: Ja jeg vil frygtelig gerne hjælpe, men prøv lige et andet nummer først. Du kan altid ringe tilbage, så guider jeg dig.
Mig: Tak....(pispispispispispisPIS)




Mig: Hej må jeg snakke med Lisbeht?
I den anden ende: ?...jah...
Mig: Hej Lisbeht, det er mig, Lone. Hende der har boet inde ved siden af. Joan og Niels' datter.
Lisbeht: Ja?... Altså. Jeg er faktisk ikke med...
Mig: Inde i nummer 8. Bor du ikke på Risvangen 6?
Lisbeth: Nej...
Mig: Ok forkert nummer. Jeg prøver noget andet...
Lisbeth:...lyder som god plan


2 kommentarer:

  1. Åhhh jeg elsker dig...du er sku fantastisk !!! Sidder her med total våde øjne :D

    SvarSlet
  2. hahahahahahaha - hvor er det dog fantastisk :-D

    SvarSlet