lørdag den 1. juni 2013

Store Legedag - med den sporty del af min nye familie

I Nordjydens familie har man Store Legedag her første weekend i juni. Første gang jeg var med, mødte jeg op i ret god form og med masser af tro på egne evner udi den klassiske disciplin Rundbold. Var faktisk virklig sej til det i hele folkeren og især i gymnasiet. Derfor kom det også ret meget bag på mig, da jeg næste morgen vågnede op med en krop som en 100 årig. Og skulle have hjælp til at komme både ind og ud af bilen. Og til at gå. Og alt andet. Faktisk gjorde det nas i en hel uge bagefter  når jeg skulle sætte mig ned...

I Nordjydens familie er man nemlig også i ret god form. Og klæder om. Både beklædning og sko, når der skal dystes. Har dem endda mistænkt for at træne i ugerne op til. Og til at varme op. Ret stort chok for mig, der stod i flipflops og små shorts. Og ponymanken sluppet helt fri med Medusa-krøller hoppende til alle sider.

Så nu sidder jeg med bækken der pt diskuterer med vågent vinderinstinkt om, hvorledes det kan være ansvarligt at lade mig være med.

Bækkenet har følgende argumenter i mod: Dårlig form. Ingen muskler. Og bestemt ingen tegn på, at det indenfor de næste 6 timer bliver markant bedre.
Vinderinstinkt har derimod følgende argumenter for: Vind vind vind vind. Aldrig vise svaghed. Det er bare et børnespil, ingen problemer der. Bare derudaf og op og hop.

Tænker at jeg allerede nu burde bestille tid hos Min Lillesøs til bækken-udretning og almen muskel-pleje på mandag. Her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar