torsdag den 6. juni 2013

Det er de store dilemmaer der kæmpes med når sommeren rammer

Det er sjovt, det her med standpunkter. Jeg har for eksempel altid påstået at man aldrig bliver for tyk til bikini. Eller at den altid vil passe lige meget om man tager 10 eller 30 kg på. Lidt ligesom sko.
Nu er jeg i midlertid nød til at ændre dette. I hvert fald lidt. Jeg er nemlig vokset ud af min. Eller ind af den? Den er i hvert fald for stor. Ikke forstået sådan at jeg nu har ribben så fremtrædne at det ligner spiseforstyrrelse eller noget bare lidt i retning derhen af. Det er bare som om en noget bredere og større numse har boet i bikinitrusse sidste år. Og nu er der dømt hængerøv i storblomstrede mini-trusse over hele linjen.
Det er jo både godt og skidt. Virkelig godt, fordi der jo helst skulle være forskel på om man vejer 56 eller over 79 kg (lige dér stoppede jeg med at bestige vægten), og ret skidt fordi jeg hader at shoppe bikini. Virkelig meget. Og både mine dagpenge og min bank i al almindelighed vil nok også mene at det er ret skidt.

Er badedragt godt? Den kan vel også stramme lidt op på ... det hele...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar