mandag den 13. august 2012

Have

Har været den dovne haveejer i år. Og undskyldninger er der nok af. Vil mene at 'mor-to-be' og andre i samme kategori hører ind under dem, der virkelig gælder.
Derfor købte jeg for 200 kr. blomsterfrø i foråret, og smed dem rund på de mest udsatte steder. Resultaterne titter frem nu.


Vil til enhver tid insistere på, at jeg har styr på haven. Derfor fortrænger jeg også at min squash plante i al hemmelighed har produceret et styk squash på 1,5 kg helt uden at jeg har opdaget det. Muligvis fordi den var delvist gemt under det bunddække af snerle og andre utøjsplanter som jeg har opgivet at lære navnene på. Tror vi vil mødes igen, så der er masser af tid til at gentage dem. Desværre. Men nu ligger der kæmpe grøntsag og griner af mig. Vi skal derfor have 'noget med squash' i dag - og i morgen. Og resten af ugen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar