tirsdag den 21. august 2012

Lister

Prins Arthur kom jo lidt for tidligt. Præcist 23 dag. Og derfor har jeg stadig en masse uafsluttede projekter. Som jeg lige kunne nå inden han arriverede. Som ikke er færdig endnu - men bestemt ville have været det. Det er den officielle undskyldning. Den uofficielle trækker nærmere i retning af mig og ufrivillig evne til at sætte i gang og glemme at afslutte inden ny igangsætning.
Så mens stuen flyder over med kaos i uorden, hæklede ugler, noder og havehynder, der har søgt ly for det danske sommervejr, laver jeg lister! Lange lister. Med opgaver og dårlig samvittighed.
Liste 1 indeholder punkter som
'strikke trøje færdig inden Prinsen bliver for stor'
'skrive kærlighedserklæring til Dejligste Line'
'sove'
'finde flygtet sut'
'finde plads til ny og lækkerlækker fotoprinter'
'almen oprydning'
'almen oprydning'
'almen oprydning'

- og HVOR mange stankelben er det egentligt muligt for hus på 116 m2 at indeholde?! De er overalt. I går blev Min Stærke Nordjyde angrebet af ét, der troede at åben-mund-med-tandbørste var tilflugtssted. Det er altså uholdbart. Ender med at én af os kløjs i et af bæsterne. Og det bliver svært at forklare og få til at lyde troværdigt som dødsårsag. Må grave støvsuger frem. Fra bryggers som bestemt også burde stå på liste over interesseområder for oprydning.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar