mandag den 27. august 2012

Mandag

Så gik Prinsen kold! Godt nok på maven og derfor både vældig farligt og vældig forkert i følge Sundhedsstyrelsen. Men bæstet har været vågen siden kl 6 i morges. Så jeg tager chancen og snupper en kop mokka. Stærk med rigeligt mælk. Vigtigt.

Har haft besøg af Jeanette-mor og William i dag. Sådan en stor baby på 6 måneder. Der kan holde hovedet selv. Og sidde. Og give de skeløjede ugler sådan en omgang, at de nok ikke bliver sig selv lige foreløbigt. Kan godt se at Prinsen har et stykke vej endnu. Til gengæld kan han få fat i ting. Og holde fast. Også i Williams hår. Babyer har også humor.
Jeanettes besøg er bevis på at det aldrig er for sent at genoptage gamle venskaber. Også selvom de måske blev afsluttet lidt bittert og forkert.
Jeg elsker at facebook fortalte mig, at hendes kæreste var blevet far. Og at jeg turde skrive tillykke med fare for at det ikke var hende, der var blevet mor. Det var det. Heldigvis.
Det var Jeanette jeg sad hos hele dagen inden vandet gik samme aften og kaffede og kagede den. Og vi var enige om, at jeg bestemt lignede én der var mere end klar til at føde. Iført 25 plus kilo, blomstrede haremsbukser og klipklappere. Med 1 måned til termin. Jeg var SÅ klar.

Nu skal Jeanette bare på facebook. Det er imod hendes principper, da mediet jo kun er til for at snage i andres liv. Præcist derfor syntes jeg, at hun skal joine klubben. Vi ses nemlig for sjældent i virkelig live. Så er cyberspace jo så belejligt og nemt.
Det kan også være at hun mere er en Instagram-pige? I så fald skal hun anskaffe  iPhone. Den bliver hun også glad for. Der er jeg forresten også @solespoint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar