lørdag den 25. august 2012

Bryllupsdag

Har 14 måneders bryllupsdag med Min Stærke Nordjyde. Tror ikke at det hedder noget. Og der var heller ikke morgenmusik udenfor vores dør i morges. Prinsen skreg tilgengæld kl. 6. Det er vel også en slags kærlighed.
Siden den dag for 14 måneder siden har vi klaret en del.
Min Stærke Nordjyde har ikke forlangt skilsmisse. Hverken under eller efter 9 måneders ustabilitet fra hormonel kone, eller under fødsel der efterlod permanente neglemærker i stærk underarm og muligvis tinnitus.
Og jeg har elsket ham igennem overarbejde, glemte aftaler og kold aftensmad.
Han har sikret, at jeg kom igennem et efterår med alt for meget øvning og overbookning.
Og jeg har vasket den store bil, i 7. måned iført bikini, og spurgt om det var ligesom i M! bladene.
Og elsket ham for at svare, at jeg var lige til en dobbelt midterside.

Det skal nok gå det her. Og til vores søvlbryllup vil jeg gerne have messing udenfor døren. Med lyd på. Tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar