fredag den 10. august 2012

Tillykke til Line

I dag har Dejligste Line fødselsdag. Det gør hende til præcis 7 dage ældre end mig, og hun må derfor betragtes som virkelig gammel den næste uge. Derefter er hun blot midtsidst i 20'erne og igen langt fra de frygtede 30'er...
Lines og min historie går ret langt tilbage efterhånden. Hun var min tro beskytter i gymnasiet og sikrede, at jeg aldrig kom hjem med de forkerte. Senere sikrede hun, at jeg ikke boede med de forkerte, hun holdt hår i de tidlige morgentimer, når jeg havde drukket det forkerte, og sikrede taxituren hjem (iført håndtaske med pose og vådservietter).

Jeg kvitterede med at lave hendes tysk afleveringer, sikrede at hun aldrig kedede sig til festerne og forberedte hende til kommende mor-rolle med de rette remedier pakket i tasken. Senere hjalp jeg hende med at flytte og oplærte hende i kunsten at mixe stærke cocktails.

Fordi jeg godt kan lide Line og fordi vi ikke længere ses hver dag, så er min fødselsdagsgave til hende en brunch all inclusiv. Enten i Silkeborg eller Randers. Uden afkom. Dem må vores mænd passe.
Men hun ved det først, når hun har været herinde forbi og læse sin gave.


Det er Dejligste Line i rødt...







Ingen kommentarer:

Send en kommentar