mandag den 14. januar 2013

Bitterfisse

97 dages ventetid for at få tid hos gynækolog. Syvoghalvfems! Jamen så er det da sandelig virkelig godt, at jeg ikke syntes at det haster. Overhovedet. Over 3 måneders ventetid. Lagt sammen med de 6 måneder som læge syntes at 'vi liiiiige skal vente og se tiden an' giver det over 9 måneders venten. Fordi Jordmoder ikke helt havde styr på syarbejde. Fordi Prinsen kom lidt hurtigt til verden. Og fordi jeg har vidst at noget var galt siden dag 1. Syv-og-halv-fems-dage.
(Indsæt selv stortudende smiley, der kører hjem fra læge med mascara-fartstriber ned af kinderne)

Og den næste der formanende fortæller, at kvinder er skabt til både graviditet og fødsel og barsel og baby og pis og papir, slår jeg. Hårdt. Det er fandeme løgn. Eller også skulle jeg have været mand. Og så er det altså en anden, der må udruge næste baby. Jeg dur tydeligvis ikke til jobbet.

Trænger til kaffe.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar