torsdag den 10. januar 2013

Unoder på mit bord.

Sådan! Har indtil videre nået at træne (gulvøvelser for begyndere), at støvsuge, at være i bad - og nyde det, at fremproducere lækker morgenmad (med hytteost, der udløb den 26.12...), og at sidde med varm balje kaffe. Skulle nu være nogenlunde klar til horn-mappe-node-sorterings-mareridt. I Horngruppe hedder det 'vores' og 'fælles' .Og Min Lillesøs og jeg er virkelig blevet en symbiose af nodedeling. Hvilket var vældig sødt da vi var 10 - nu er det mere en udfordring. Og mens Vores Amalié har været i Østrig for at blive klog og god til tysk, har vi delt, erstattet og rykket rundt så meget at det er blevet én stor bunke. Af kaos. Og den bunke har jeg vundet. Bestemte Min Lillesøs.
Og Vores Amalié kommer snart hjem. Og vi savner hende. Så selvfølgelig kan vi godt selv ordne de noder, der ellers er hendes speciale. Uønsket muligvis. Men hendes.
Og det kræver altså kaffe. Helt præcist 3 stk espresso i Tassimo'en I én kop.


Vores Amalié skal giftes til sommer med Hendes Simon. Det bliver en fest. Og vi glæder os. Min Lillesøs og jeg har adopteret hende for år tilbage. Og vi går sjældent nogen steder uden hende. Og skal én af os assistere andre bands - kommer vi alle 3. En slags 3-1...Man er aldrig alene.
Til Nordjydens og mit bryllup trumfede Amalié og Lillesøs samtlige andre indslag og tog prisen for absolut bedste. Så. Det bliver svært at lave bare nogenlunde efterfølger. Men vi er i gang. Og det bliver godt. Og hun kan godt glæde sig.

Det er Vores Amalié i midten. Med Min Lillesøs til vestre og mig i hvidt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar