tirsdag den 4. september 2012

Prins Salighed

Hvis man virkelig skal få gjort Prins Arthur blød i knæene, kræver det hverken nintendo eller mudderpøle. Hans svage punkt er fundet, og som den udspekulerede mor jeg er, udnyttes det groft. Sagen er, at han er vild med at få børstet øjenbryn. Og pande. Og næse. Håret er ikke et hit. Men at blive børstet i ansigtet - DET rykker højt på nydelses-listen. Så jeg har anskaffet tandbørste til formålet. Næste investering bliver blød pudderbørste. Til efterbehandling. Forsøgte at finde aroma-terapilys til optimal spa-stemning. Men så forelsket har Nordjyden og jeg vist aldrig været. Huset indholder i hvert fald hverken røgelsespinde eller æstetiske olier.

Nu er Prinsen gået i saligheds-koma. Akkompagneret af Mads Langer på PC'en. Det tog 5 minutters bearbejdelse at få alene-blog-og-kaffe-tid. Hvis Prinsen engang åbner Skønhedsklinik, håber jeg at Min Stærke Nordjyde tilgiver mig. Og så håber jeg, at han finder pæn mand at drive virksomheden med. Gerne frisør.
Men indtil vi finder ud af om han er Make-up-mand eller revisor, håber jeg at han nyder at være vores. Her.

Vi havde ellers fået installeret Sansegynge midt i stuen. Fordi det skulle være så godt (Og dyrt!) på Rudolf Steiner- og motorikmåden. Men pladsen på bordet er åbenbart mere eftertragtet. Forsøgte ellers både med 'Weeee' og 'Ihhh' lyde at sælge konceptet. Prinsen så skeptisk ud. Så han fulgte med op på bordet. Så længe vilddyret ikke triller, er det også skønt at have han gryntende og gabende i nærheden. Så der lige kan nusses i hår og fanges undvigen sut.

Prins Arthur bliver 2 måneder i dag. I nat blev jeg mødt af kærlighedsseddel i køleskabet. Den findes stadig. Kærligheden. Også blandet flasker og bæ-bleer. Og mørke rander under øjnene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar