lørdag den 1. september 2012

Familie

Har pakket sydfrugterne, Prins Arthur og Frans i det pinke lyn og taget på rekreation hos Mutti og Papa. Min Lillesøs er også stødt til flokken. Så er alle samlet. Her er masser af kærlighed og hjemmebagt brød. Og kaffe. Masser af kaffe. Min Papa har sådan et vidunder agregat, der kan lave skøn, friskkværnet kaffe. Den var ude af drift henover sommeren. Det var en anspændt tid, hvor Sigfreds Kaffebar tjente styrtende. Købt af hungrende kaffe-abstinens rystende mand.

Hjemme i reden, hvor Lillesøs og jeg er vokset op, er der rigelige mængder af plads, rummelighed, frisk luft og musik. Det er stedet, hvor et toilet deles af 4 mennesker. På én gang. Hvor 'vi kører om 15 minutter' betyder NU. Og hvor der altid er grund til at drikke Asti. Her kan man blive vækket af 'We will praise the name of the Lord' for fuld udblæsning på B&O'en kl. 7, fordi man skal op og have noget ud af dagen.
Det er desværre ikke stedet, hvor man er vild med at tage Prinsen en hel nat. Selvom jeg har forsøgt at sælge konceptet med natteroderi og flasker ret godt. Muligvis røber helt mørke rander under øjnene at jeg lyver.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar