tirsdag den 25. september 2012

Pinlighed 1.0

Jeg bliver sådan en mor, der har alt for mange billeder af Prinsen. Og sådan en mor, der til hans konfirmation, har alt for mange pinlige billeder til det helt store power point show. Krydret med velvalgte videoer.
- Og jeg glæder mig.
Min egen Mutti har aldrig forskånet os for selvsamme skrækscener, og jeg tror at man bliver hærdet på en helt speciel hård og kærlig måde, når hele forsamlingen brøler af grin. Mens man selv leder efter nærmeste nødudgang. Så jeg overvejer samme hærdning af Prins Arthur. Fordi jeg kan. Og fordi det er min pligt som nogens mor.

I dag afprøvede jeg konceptet Body-med-strømpebuks. Og fik associationer til en af de der tegneserieskurke med lange tynde sorte ben. Syntes ellers at han har fået gode lår med elastikker. Men sorte stramme strømper virker åbenbart meget slankende. Måske man selv skulle hoppe i et par.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar