torsdag den 20. september 2012

At gemme minder

MorgenAlterego Ulla har sikret opdatering af iPhone og forsøger sig også med det der Dropboks her til morgen. Drømte at min iPhone blev stjålet. Med alle billeder og videoer af Prins Arthur. Og min sikkerhedskopi på pc blev også taget. Sådan en drøm kan godt give koldsved på panden.
Nu er iPhone i stedet for gået kold og har låst sig fast. Det kan også give koldsved. Suk altså. Teknik er nogle gange et svært sprog.

Har samtidig fundet ud af, at der er taget alt for lidt video af Prinsen de første 2 måneder. Der er faktisk ingen fra hospitalet eller de første dage herhjemme. Hvor man kan høre alle de små nye grynt og knirk, han sagde dengang. Det er jeg ret ked af, sådan med øv-følelse nederst i maven. Alt det kompenserer vi for i de næste mange måneder og år. Det har jeg lovet mig selv. Og Nordjyden er med på ideen.

Prinsen vil lige nu kun ligge selv. Men jeg må ikke gå fra ham. Så har indtaget gulvet med kaffe, pc og musik. Jeg forsøger samtidig at jage Ulla væk med rigelige mængder kaffe, så dagen kan komme rigtigt i gang med kontaktlinser i øjnene og håret tæmmet i overskuelig knold. Det er hårdt arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar