fredag den 28. september 2012

Tålmodighed er en dyd

- Og hold nu op, hvor har jeg brugt min formiddag på at vente, i stedet for at gå dejlig tur med barnevogn og sovende Prins. Iført solskin og vanter.
Først ventede jeg 30 minutter på Sundhedsplejerske. Er ok, sker faktisk hver gang. Men efterfølgende har jeg bruge resterende 3 timer på at vente på IT-kompetence-Nørd, der har repareret Muttis PC. Han lovede at komme i løbet af formiddagen. Og mit naive-jeg troede ham. Må virkelig overveje mindre godtroendehed overfor den slags mennesker. Har faktisk ret tit siddet og være brændt af på aftaler af samme type. Tydeligvis uden at have lært lektien .
Har til gengæld hørt rigtig meget musik, drukket spande af kaffe (arbejder stadig på søvnunderskud fra i går) og strikket lille fin stribet vest til Prinsen. Men det var ikke det min formiddag skulle bruges til. Syntes jeg. Mener jeg. Tænker jeg.
Er simpelthen allergisk og alt for intolerant overfor ustrukturerede mennesker, der smider om sig med klokkeslæt uden efterfølgende at bruge dem. Og er stadig lillebittesmugle postgravid-hormonel. Umanerlig dårlig kombination.
Kræver mere kaffe. Og ny spilleliste på iTunes.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar