torsdag den 27. september 2012

Babysingle.com

Det var bestemt MorgenAlterego Ulla, der kørte af sted med Prinsen i morges. Havde møde med babysingle.com gruppen, stedet hvor babyer mødes. Og deres mødre drikker kaffe. Nok mest det sidste. Især fordi Prins Arthur sov de første 3 timer. Men efter en nat, hvor hans mor højest fik 15 min sammenhængende søvn, så burde han også være træt. Virkelig træt! Og da jeg manglede både tolerance, søvn, søvn og overskud var det Ulla, der pakkede bilen og læssede både vogn og baby i det pinke lyn og kørte efter duften af friskbrygget kaffe. I løbet af den 10 minutter lange køretur, fik jeg heldigvis nogenlunde styr på gab, rander under øjnene og fik samlet håret i obligatorisk knold. Og efter at have læsset sovende baby fra autostol til barnevogn og voksi, entrerede jeg faktisk nogenlunde samlet og ok frisk. Og var i stand til at føre fornuftig samtale - dog med kaffekop knugende i højre hånd. Ingen mirakler, kun ren koffein.
Prinsen vågnede og var både smilende og pludrende og helt fantastisk. Og min.
Og når man har haft en nat uden søvn, men med masser af vågen baby, så er det bestemt dejligt at han charmer alle de andre mødre. Men hvis han laver samme nummer i nat, så skal han virkelig skrue op for sine tandløse gumme-smil og charme mere end han nogensinde har gjort før. Og jeg skal trække vejret dybt. Rigtig dybt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar